• 07ČVC

    Kruhový trénink

    Co je to Kruhový trénink?

    Kruhový trénink je tréninkový program, který je složen až z 15ti cviků zaměřené na jednotlivé svalové skupiny celého těla. Délka prováděného cviku může být od 15 do 60 sekund a délka pauzy potom od 10 do 45 sekund. Správné zvolení délky cviku a pauzy je hlavním faktorem kruhové tréninku. Dalším faktorem je potom rychlost prováděného cviku, ten by se měl provádět svižně a v tempu, ale ne na úkor správné techniky provedení. Volba vhodné zátěže je rozhodující a důležitá.

    Kruhový trénink má obrovskou výhodu oproti jiným tréninkovým pustupům – máme až téměř nekonečně mnoho kombinací, jak trénink pojmout.
     

    Jak probíhá hodina Kruhový trénink?

    • – zahřátí 5 – 7 min. a mobilizace cca 5 min.
    • – hlavní část ve vysokém tempu s krátkými pauzami, hlavní část trvá 30 – 45 min.
    • – protažení

    Co s sebou na hodinu Kruhového tréninku?

    • – ručník
    • – pohodlné sportovní oblečení
    • – sportovní obuv
    • – pití (hodně vody)
    • –  být ready se zničit

    Pro koho není cvičení vhodné?

    • – kardiaky či lidi s nadváhou
    • – těhotné
    • – lidi ve špatné tělesné kondici
    • – nemocné či oslabené jedince

    Zaujal Tě Kruhový trénink? Přidej se k nám:

  • Nejbližší lekce

    dnes

  • Akce!

    Happy Birthday

    V den svých narozenin u nás cvičíš ZDARMA. Ukaž občanku a je to!!
    Více
  • Akce!

    Zapůjčení ručníku ZDARMA!

    Každému, kdo přijde na naši lekci, bude před lekcí poskytnut k zapůjčení čistý ručník v rámci našich služeb.
    Více